إستقبلت اداره النادي الاسماعيلي اليوم ممثلين عن الشركه الاماراتيه الهنديه من أجل بحث الاستثمار في الاسماعيليه والنادي الاسماعيلي.. جاء ذلك خلال استقبال الدكتور رأفت عبدالعظيم رئيس النادي ونائبه المهندس عثمان عطيه لكل من محمد عز الدين المدير الاقليمي للشركه في مصر وحزيفا قريش المدير التجاري للفرع في مصر.

وقد عبر محمد عز الدين عن انبهاره لوجوده بالاسماعيليه لما بها من امكانيات تساهم في نجاح أي استثمارات خاصه في مجال تخصص شركتنا وهو الهايبر ماركت.. وقال أن المسئولين بالشركه الاماراتيه وفرعها في القاهره سوف يدرسوا لمده شهر خطوات الاستثمار في الاسماعيليه ولكن هناك موافقه مبدئيه للاستثمار في الاسماعيلي.

وأوضح المدير الاقليمي للشركه الاماراتيه أن البدايه سوف تكون بافتتاح هايبر تحت مدرج الدرجه الثالثه بالنادي الاسماعيلي..وقد اصطحب الدكتور رأفت عبدالعظيم رئيس النادي وفد الشركه الاماراتيه بجوله في مدنيه الاسماعيليه والنادي الاسماعيلي وأرض النخيل تعرفوا من خلالها علي امكانيات المدنيه والنادي الاسماعيلي من أجل البدء في الاستثمار عن طريق الشركه الاماراتيه.


























1 Comment

  • السيدقاسم, 24 أبريل, 2012 @ 2:17 م

    ايوه ده كلام جميل لكن احنا عاوزين ابرام عقود والجماهير تشعر ان هناك امل فى وجود موارد للاسماعيلى.الاهلى بيسرق من الدولة بواسطة رجال الاعمال، والزمالك والمصرىعندهم رجال بيحبوا انديتهم حب جارف جعلهم يضحوا باى شئ ،وكذلك وادى دجلة وسموحة عاملين نادى اجتماعى من خلاله بيصرفوا ع النادى والاندية التانية اندية شركات بتاخد من فلوس وميزانية الدولى الا الاسماعيلى الغلبان الاسماعيلى اللى بينافس كل عام ع البطولة ومعندهوش موارد مالية–عمركم شفتم نادى بيلعب وهو جعان وعشان يعيش بيبيع ولاده..يادولة اصحى ياعالم فوقوا

Comments are closed.